Publicerad: 2009-08-18 @ 00:24:38

 

ida

tjenis penis alla läsare haha!
Ikväll blev det ingen träning för lite olika skäl!
Men iaf jag har städat ur min gaderob så lite mindre än hälften av
alla mina kläder ska jag slänga/ge bort så nu ser det jätte fint ut i garderoben
sen har jag fixat mina nnaglar också :P När jessica städade ur sitt rum
för några veckor sen så hittade hon sina tippar asså oanvända så jag
fick dom så nu sitter dom fast :) Hittade lite diamanter som
jag limmade på! supersnyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjenis penis alla läsare haha!
Ikväll blev det ingen träning för lite olika skäl!
Men iaf jag har städat ur min gaderob så lite mindre än hälften av
alla mina kläder ska jag slänga/ge bort så nu ser det jätte fint ut i garderoben
sen har jag fixat mina nnaglar också :P När jessica städade ur sitt rum
för några veckor sen så hittade hon sina tippar asså oanvända så jag
fick dom så nu sitter dom fast :) Hittade lite diamanter som
jag limmade på! supersnyggt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0