Publicerad: 2009-08-16 @ 12:03:25

 

ida

tjohej, shit vilken kväll det va igår :o
skit mycket folk i kungsan att man nästan fick panik
och man kom ju inte fram och haha faaaaan va jobbigt de va
sen vare ju nån jävel som hade kastat en tårgasbomb(?)
mitt i publiken :o vem fan gör sånt men som tur va så va vi vid plattan
och träffade/snackade med massa folk!
Mötte en skit gullig killr igår också :P hahah

Bilder kommer sen eftersom jag sov hos Matilda och sitter
vid hennes data just nu! :)
Ska dra ner nu och va lite social med dom andra Pussciao
Kommentarer
Postat av: miranda

lägg inte upp bilden när jag är lodis(a)<3

2009-08-16 @ 15:48:39
Postat av: idaida

haha nejdå, :P<3

2009-08-16 @ 16:09:09
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjohej, shit vilken kväll det va igår :o
skit mycket folk i kungsan att man nästan fick panik
och man kom ju inte fram och haha faaaaan va jobbigt de va
sen vare ju nån jävel som hade kastat en tårgasbomb(?)
mitt i publiken :o vem fan gör sånt men som tur va så va vi vid plattan
och träffade/snackade med massa folk!
Mötte en skit gullig killr igår också :P hahah

Bilder kommer sen eftersom jag sov hos Matilda och sitter
vid hennes data just nu! :)
Ska dra ner nu och va lite social med dom andra Pussciao

Kommentarer
Postat av: miranda

lägg inte upp bilden när jag är lodis(a)<3

2009-08-16 @ 15:48:39
Postat av: idaida

haha nejdå, :P<3

2009-08-16 @ 16:09:09
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0