Publicerad: 2009-08-15 @ 13:59:41

 

ida

tjo brää ;D
sitter och väntar på?..hah ungeting men ska snart dra ner i duschen!
Har skit svårt att skriva på tangenterna för ALLA mina gelé naglar är borta
så jag är rätt ovan och nu ser mina fingrar ut som en 5 årings fingrar FYFAN

Men idag blir det att duscha,dra hem till matilda och fixa mej(?)
Kanske käka nått sen in till stan :)
Har laddat kameran hela natten så det blir massa bilder (hoppas jag)
Men jaja skriver i morgon eller när jag är hos Matilda :)


CYA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjo brää ;D
sitter och väntar på?..hah ungeting men ska snart dra ner i duschen!
Har skit svårt att skriva på tangenterna för ALLA mina gelé naglar är borta
så jag är rätt ovan och nu ser mina fingrar ut som en 5 årings fingrar FYFAN

Men idag blir det att duscha,dra hem till matilda och fixa mej(?)
Kanske käka nått sen in till stan :)
Har laddat kameran hela natten så det blir massa bilder (hoppas jag)
Men jaja skriver i morgon eller när jag är hos Matilda :)


CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0