Publicerad: 2009-08-09 @ 14:32:00

 

ida

hejsanhejsan har precis duschat ska snart börja fixa mej men har inget bestämt för idag!
I morgon ska jag och emma träffa Eriksson. Ska ta mopparna till Waxholm och chilla där
haha länge sen vi alla 4 va! Saknar det
Sen har jag träning i morgon -_- haha man orkar inte men aja nu ska vi iaf
träna med klubbor och så..inget springade runt i vilundavallen då! *skönt*
sen har vi tränign på onsda och sen typ teori(?) på torsdag!
Men ska torka håret nu, pusshej

(det funkar inte att lägga in bilder)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hejsanhejsan har precis duschat ska snart börja fixa mej men har inget bestämt för idag!
I morgon ska jag och emma träffa Eriksson. Ska ta mopparna till Waxholm och chilla där
haha länge sen vi alla 4 va! Saknar det
Sen har jag träning i morgon -_- haha man orkar inte men aja nu ska vi iaf
träna med klubbor och så..inget springade runt i vilundavallen då! *skönt*
sen har vi tränign på onsda och sen typ teori(?) på torsdag!
Men ska torka håret nu, pusshej

(det funkar inte att lägga in bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0